allt på ett kort



Förra gången jag såg bob hund live tänkte jag så mycket på förr, på nostalgi och mitt tonårsjag, eftersom det är ett band som jag älskade så mycket förr och sedan nästan har glömt bort. Men igår kunde jag njuta av konserten i nutiden, så som den var just precis igår kväll, och det var bra, det var en bra konsert. Och det funkar fortfarande: Jag blir fortfarande glad.

***

Last time I saw bob hund live I thought so much about the past, about nostalgia and my teenage self, since it's a band I used to love so much back then, but since then almost forgotten. But last night I could enjoy the concert right now, just like it was last night, and it was good, it was a good concert. And it still works: It still makes me happy.

bob hund | Allt på ett kort

No comments :

Post a Comment