obloggade godbitar



Jag har använt de första dagarna av mitt sommarlov till att varva ned, packa upp och kolla på film. Det gör mig märkligt rastlös att inte riktigt greppa att Ljungskile redan är över och borta, jag måste hålla mig sysselsatt; jag blir så lätt disträ av att tänka på det, släpper det jag har för händerna, går till något annat rum för att syssla med något annat, lämnar en labyrint på golvet av halvt uppackade väskor och påsar efter mig. Och så har jag tittat igenom bilder från de senaste månaderna och hittat några obloggade godbitar, som ni ser ovan.

***

I've spent the first days of my summer break packing up and watching movies. It makes me strangely restless to not being fully able to grasp that Ljungskile is already over and gone, I have to keep myself occupied; I get distracted thinking about it, I let go of what I'm working with, go into another room to do something else, leaving behind a labyrinth of half-full bags on the floor. I've also been looking through photos from the past few months, finding some un-blogged treasures, as you can see above.

No comments :

Post a Comment