vanliga livet



Blandade Ljungskilebilder från de senaste veckorna. Jag ska strax åka ditupp och gosa med min pojkvän och imorgon ska jag skriva musik hela dagen - jag ligger efter med flera projekt. Det är fint att folk tycker om min musik och vill spela den = att jag ska skriva färdigt den, och också fint med inspiration, men jag får alltid fel inspiration. T.ex. när jag ska skriva på en bagatell för vibrafon och kontrabas verkar det plötsligt jätteintressant att börja på en sångcykel för sopran och marimba. Håhåjaja!

***

Mixed Ljungskile photos from the past couple of weeks. I'm going back up there to cuddle with my boyfriend soon and tomorrow I'm going to write music all day - I'm behind on several projects. It's nice that people like my music and want to play it = want me to finish it, and it's also nice with inspiration, but I always get the wrong inspiration. For exemple when I'm supposed to write on a bagatelle for vibrafone and double bass, it seems like a brilliant idea to start a new series of songs for soprano and marimba. Oh, well.

No comments :

Post a Comment