friends to talk to



Idag tog Bersa och jag en långfika, först på Hagabions café (jag börjar äntligen kunna njuta av chèvre igen efter att ha förätit mig på det när jag bodde i Frankrike) och sedan stod vi och frös på Järntorget en trekvart för att det fanns så mycket kvar att prata om. Åh, vad det är fint att ha goda vänner att prata med ändå!

***

Bersa and I took a long fika today, first at Hagabion (I'm finally starting to enjoy chèvre again after having eaten too much when I lived in France) and then we stood freezing outside for 45 minutes because there was so much left to talk about. It's so great to have good friends to talk to!

2 comments :

  1. men åh! titta, där till höger på sista fotot är ju mina kompisar :)

    vilka fina bilder du lägger upp. gillar ditt blå hår!

    ReplyDelete
  2. nejmen, vad skojigt! göteborg är litet. :) tack för fina komplimanger!

    ReplyDelete