tuesday walk



På tisdagseftermiddagarna har jag sedan ett par veckor tillbaka tio av världens raraste nybörjarelever i blockflöjt. Efter lektionen promenerar jag hem till mina föräldrar, som praktiskt nog bor mitt emellan skolan där jag har lektionerna och kyrkan där kammarkören övar senare på kvällen, och äter middag. Det är en fin promenad. Jag tänkte att det vore roligt att fota den varje tisdag och hur saker ändrar sig; träden, vädret, ljuset, vad jag känner för att fota. Vad tror ni?

***

On Tuesday afternoons I teach ten of the sweetest kids in the world how to play the recorder, since a couple of weeks. After that I walk to my parents', who conveniently live between the school were I teach recorder and the church where the chamber choir rehearses later in the evening, to eat dinner. It's a nice walk. I thought it would be a fun idea to photograph that walk every Tuesday and watch how things change; the trees, the weather, the light, what I feel like shooting. What do you think?

2 comments :

  1. Kul idé!! Att du orkar... Men det är bra. Jag ser framemot tuesday walks.
    Linda

    ReplyDelete