at dusk



Jag har haft en så fin och bra vecka, mest för att sången och musikglädjen fungerar väldigt bra nu, jag känner mig allmänt pepp på framtiden, och jag är så kär och glad. Och nästa vecka är det lov och jag ska disponera tiden alldeles som jag vill, vara här på skolan och öva en del och vara hemma och träffa gott folk en del.

Bilderna är från Viktors och min promenad tidigare idag. Vi hade tänkt gå ut efter lunch, men först skulle han repa och sedan skulle vi bara kittlas och brottas lite (jag vann!) och sen blev det sent. Så det blev en skymningspromenad. Nu har vi kollat på På Spåret <3 och ska strax se en film. Fredag!

***

I've had such a good week, mostly because the music is working very well right now, I'm curious and excited about the future, and I'm in love and happy. Next week is February break and I'm spend the time in any way I feel like. I'll be here at school a few days to practise and at home for a few days to see friends.

The photos are from Viktor's and my walk earlier today. We were going to take a walk after lunch, but at first he had a band rehearsal and then we had to have a tickle fight (I won!) and then suddenly it was late. So we took a walk at dusk. Now we've watched På Spåret <3 and soon we're going to watch a movie. Friday!

bob hund | Tralala lilla molntuss

No comments :

Post a Comment