happy new year!



  Hej och välkomna till min nya blogg! Jag hoppas ni kommer tycka om den. Ni kommer snart att upptäcka att den är ganska mycket som den gamla. Men med mer pyssel, hoppas jag, min plan är att försöka knyta ihop mina olika internetplatser (flickr, tumblr med flera) och samla det mesta här i bloggen. Vi får se hur det går. Och så tyckte jag väl att det var dags med en blogg som heter som jag själv.

Jag kunde inte motstå den här tidpunkten heller; jag är så förtjust i årsskiften, även om det är en påhittad nystart så är det likväl en nystart, och jag blir förstås tvungen att passa på med en nystart för bloggen nu. 2010 är slut och 2011 alldeles nytt. Vem vet vad det kommer innebära?

***

Hello and welcome to my new blog! I hope you'll like it. You'll soon discover that it is quite much like my old one - but not entirely. It'll have more collages and crafts, I hope, as my plan is to try and tie my different internet places (flickr, tumblr and so on) together and collect most of what I do here in the blog. We'll see how that turns out. I also felt it was time for a blog with my own name.

I couldn't resist this timing; I'm so fond of the new year, even though it's an imaginary new start it's still a new start, and of course I had to start my new blog now. 2010 is over and 2011 is brand new. Who knows what this year will bring?


Beck | Hotwax

3 comments :

  1. happy new year! and happy new blog! :)

    ReplyDelete
  2. Den där pepparkaksbilden är så fin, så fin!

    ReplyDelete
  3. frau haselmayer: thank you and you too :)

    linda: tack! visst är den! jag blev så nöjd att den dög att återanvändas från förra året.

    ReplyDelete