höstlovet



Jag är hemma på höstlov (lika förvånad varje år över att en sådan lyx kan finnas) och har redan gått in i fullt njutnings-mode. Jag har det så bra här att det är löjligt, hemma i mitt älskade kollektiv. Igår repade jag för första gången med en ny basist och trummis och det var så himla roligt och kändes så fritt och organiskt! På väg hem tog jag de här bilderna. Alla är tagna på samma gata, från hållplatsen och hem hit. Åh, nuet. <3

I veckan ska jag repa en massa och gå på konsert och ha konsert (torsdag klockan 19 på café Chao på Stigbergstorget - kom!) och göra några ärenden och promenera i min älskade stad och vara hemma och pyssla och ligga i soffan och se på film och gamla avsnitt av Project Runway och spela piano och och och - och försöka att inte planera in för mycket, ja jag ska anstränga mig i alla fall. Vila vill jag göra.

***

I'm home for autumn break, full of plans but trying not to squeeze in too much. It's so lovely being at home in my apartment! These were all taken on the same street as I walked home yesterday.

Stina Nordenstam | Fireworks

No comments :

Post a Comment