höst, honungsvatten och bersas födelsedagsfest


Höstlördag med honungsvatten (envetna förkylning som inte vill ge med sig! Jag har sjungit i veckan, men så vaknade jag i morse och var hes igen. Rackarns). Ska snart ned på stan och fika med Anna C och Åse och sen blir det tillbaka till skolan för att kunna ha intensivövning imorgon. Det börjar kännas dubbelt att bo så som jag gör: jag vill inte egentligen åka ifrån Göteborg och inte åka ifrån Ljungskile heller ... Jag trivs så bra på båda platserna. Jag känner mig lite kluven, men framförallt är det ju väldigt lyxigt att få vara så hemma på båda mina två platser.

Trots den rådande landssorgen känns mitt eget liv väldigt fint just nu. (Hur kunde det göra annat när det ser ut såhär i staden jag älskar:)


Och igår fyllde Bersa år och hade en prima fest. Det såg ut såhär:


Arvo Pärt | Te Deum

No comments :

Post a Comment