vänner på balkongen


I förrgår hade jag några vänner över på middag och spelkväll. Det var fint. Jag tog inte så många bilder, men hemma hos oss vill alla gå ut på balongen och beundra utsikten, så då passade jag på.


Det här är förresten Johannes tokrara flickvän Emelie. De har varit tillsammans jättelänge, men jag har inte träffat henne förrän nu (eftersom Johannes alltid är dum och bor långt bort, och hon dessutom inte har bott i samma stad som han ...). Jag gillar när mina vänner blir ihop med bra folk. Hon är godkänd, Johannes!


***

The other night I had some friends over for dinner and board games. I didn't take a lot of photos, but when people come home to us they always want to go out on the balcony and look at the view, so then I snapped away.

Björk | All Is Full Of Love (live at the Olympic Studios)

No comments :

Post a Comment