music music music & lina nyberg



Det här kan vara årets bästa konsert hittills. En av dem i alla fall. Det var fantastiskt (i hur stor del av mina inlägg tror ni jag använder ordet "fantastiskt" förresten?)! Music Music Music och Lina Nyberg gjorde West Side Story! Jag är ju en gammal musikalnörd, och jag älskar ju jazz, så det var - ja, det var perfekt. De gjorde nytt av låtarna utan att förstöra dem, gjorde spännande utan att överdriva, inspirerade utan att, ja utan att vadå? Utan att försöka vara coola? Något sånt. Och Lina Nyberg som är en sådan förebild ... Nu vill jag ännu mer börja skolan NUNUNU! Så himla kul!

***

This may well be the best concert this year, or at least one of them. It was amazing (how often do I use that word on this blog?)! Music Music Music and Lina Nyberg did West Side Story! I love both musicals and jazz, and the combination was perfect. They made new magc with the songs without destroying anything. I want to start school NOWNOWNOW!

Music Music Music & Lina Nyberg | Maria

No comments :

Post a Comment