läskiga tyska bullar



Jag är sjuk, såklart, som alltid efter en period med hög intensitet (resa/ konserter/ sökningar eller vad det nu kan vara). Nästa vecka har vi avslutningskonserter, så då hoppas jag att jag är frisk, men över helgen kan jag lugnt sitta här hemma och hälla i mig honungsvatten och redigera bilder. Räkna med Venedig- och Budapeststorm under de närmsta dagarna. :) Vi börjar på väg ned till Venedig, på ett rastställe i Tyskland, där Benjamin, Viktor och Lasse köpte varsin blank, läskig tysk bulle. :)

***

I'm sick, of course, as always after times of high intensity (traveling, concerts, auditions and things like that). Next week we have a couple of concerts, so I hope to be well by then, but this weekend I'll spend at home with honey water and photo editing. So count on a storm of Venice and Budapest photos in the next few days. :) Let's start on the way down to Venice, somewhere in Germany where Benjamin, Viktor and Lasse bought scary, shiny German pastries. :)

No comments :

Post a Comment