en vanlig onsdag, del I


Nu undrar ni vad vi egentligen gör däruppe på skolan såhär en alldeles vanlig onsdag på påsklovet? Det här, ungefär (och så lite mer flams och trams, lunch, middag och löst prat och en sen kvällsfilm förstås, men då är det för mörkt för att fota). Här är första halvan av dagen.


10:55 Frukost.


11:48 Promenerar bort till gymmet. Det är en fin promenad med många hästar på.


12:25 Går igenom sjukgymnastprogrammet (som jag fram tills för någon månad sedan inte gjort på nästan två år. Men nu är jag såpass glad att jag orkar med att ta tag i det igen).


13:00 Alldeles snart hemma går jag förbi Äppelvillan där Axel och MK utefikar.


14:15 Efter lunch möter jag Anna i Sommargården för att sjunga igenom körlåtarna (hon sjunger också i Härlanda kammarkör). Gneh. Idag är vi inte så pepp på det. (Men det går faktiskt bra sedan, mot förmodan.)

No comments :

Post a Comment